![]() |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
financování zařízení Olivetti
|
|||||||
Svěřte nám své starosti s kopírováním a tiskem Vašich dokumentů!Řeší Vaše společnost podobný problém jako celá řada našich stávajících zákazníků:
Potom Vám můžeme nabídnout dokonalé řešení naším programem COMPLETe Document Management. Zajistíme splnění Vašich veškerých požadavků a potřeb v oblasti výroby a oběhu Vašich podnikových dokumentů implementací nejmodernějších technologií OLIVETTI hrazených formou platby za služby. V praxi to znamená, že my se staráme a Vy kopírujete, tisknete, skenujete, archivujete, faxujete, e-mailujete atd. jak potřebujete a přitom stále nejmodernějším možným způsobem. Přitom neplatíte jednorázově za dodávku drahých zařízení, ale průběžně za službu poskytnutí těchto zařízení k používání po sjednanou dobu.
Každý případ řeší naši specialisté individuálně jako projekt ve třech fázích: 1. ANALÝZA Analyzujeme především veškeré potřeby a požadavky zákazníka na rychlost, zatížení, základní a doplňkové funkce, charakter používání, sdílení, ochranu ad., ale také stav, zatížení a náklady na provoz stávající techniky, charakter prostředí, stávající procesy výroby a oběhu dokumentů. Analýza a audit stávající techniky jsou provedeny zdarma. 2. NÁVRH HW ŘEŠENÍ Nasazujeme nejvhodnější hw řešení splňující veškeré zjištěné potřeby a požadavky se snahou optimalizovat a zrychlit stávající procesy výroby a oběhu dokumentů, zvýšit komfort obsluhy, unifikovat a snížit počet nezbytně nutných zařízení, zefektivnit některé zjištěné administrativní procesy doplňkovým funkčním vybavením. 3. NÁVRH FINANCOVÁNÍ A IMPLEMENTACE Pomocí programu oliRENT profinancujeme implementovaný hw a sjednáme se zákazníkem úhrady formou paušálních měsíčních poplatků za poskytnutí zařízení obsahující současně základní objemy kopírování a tisku a dále pravidelné doúčtování dalších kopií a výtisků nad sjednaný základní objem sazbou za každou jednotlivou stranu (click). Veškerá zařízení dopravíme na místo určení a naši specialisté je uvedou do provozu, implementují do počítačové sítě zákazníka a následně zaškolí určenou obsluhu a síťové administrátory. Po celou dobu provozu zařízení u zákazníka zajišťujeme jejich pravidelnou údržbu, výměnu opotřebovaných komponentů, opravy, dodávky spotřebních materiálů, uživatelskou podporu ad. ve vlastní režii. V případě závažné poruchy zařízení způsobující jeho odstávku poskytujeme samozřejmě náhradní zařízení. Důsledkem našeho řešení programem COMPLETe Document Management jsou následující výhody a zároveň řešení Vašich problémů:
|
||||||||
Copyright © 2015 COMPLET a.s.- vstupní stránka / prezentace UNIBIND / prezentace OLIVETTI |
||||||||